[seminar] Seminar H. B. Nielsen, 30.6.2010. (srijeda), IRB, seminar Zavoda za teorijsku fiziku

Larisa Jonke larisa at irb.hr
Mon Jun 28 14:46:13 CEST 2010

       INSTITUT Ruđer Bošković
       ZAVOD ZA TEORIJSKU FIZIKU
       Bijenička c. 54, Zagreb, Hrvatska

                      SEMINAR TEORIJSKE  FIZIKE
             (Zajednički seminari Zavoda za teorijsku fiziku PMF-a i
              Zavoda za teorijsku fiziku i Zavoda za eksperimentalnu fiziku IRB-a)

      Prof. Holger B. Nielsen
	The Niels Bohr Institute, Copenhagen, Denmark

      "String field theory with liberation of right and left movers."

       Vrijeme:  30. lipnja 2010. (srijeda) 14.00, c.t.

       Mjesto:  Institut Ruđer Bošković, seminar Zavoda za teorijsku fiziku

       Sažetak:
 We propose a new type of string field theory (=second quantized strings). The strings are
emergent from a "fundamental" model described by the images of the (derivatives) of the
right and left mover fields on the strings. String theory is (extremely) trivial in our language.

      Voditelj seminara:
      Hrvoje Štefančić (shrvoje at thphys.irb.hr)