[seminar] Predavanje Enrique Zuazua

hbuljan at phy.hr hbuljan at phy.hr
Thu Oct 18 08:45:32 CEST 2012

Poštovani kolege,

zamoljen sam da proslijedim informaciju o jednom
znanstvenom kolokviju na našu mailing listu.

U srijedu, 24. listopada 2012 u 17:30 u predavaonici
005 na Matematičkom odsjeku PMF-a,

Enrique Zuazua, BCAM – Basque Center for Applied Mathematics &
Ikerbasque Bilbao - Spain

održat će predavanje na znanstvenom kolokviju pod naslovom:

"Optimal placement of sensors and actuators for waves"

Više u nastavku poruke i privitku,
Hrvoje Buljan

Abstract:
In this lecture we address the problem of the optimal placement of sensors
and actuators for
wave-like equations.
Using Fourier series representations the problem can be recast as an
optimal design one
involving all the spectrum of the laplacian. We shall develop a complete
theory allowing to
distinguish, depending on the complexity of the data to be
observed/controlled, cases in which
the solution is a classical with a finite number of connected components,
from others in which
the optimal set is of Cantor type or those when relaxation occurs. These
results will be
illlustrated by numerical simulations.
The lecture is based on recent joint work in collaboration with Y. Privat
and E. Trélat.

Tijekom boravka prof. Zuazua će održati i predavanje Optimal design and
numerics u okviru
Seminara za diferencijalne jednadžbe i numeričku analizu, u ponedjeljak
22. listopada u 12 sati u
predavaonici 109 na PMF-Matematičkom odsjeku.