·
Diplomirala
fiziku 1988, PMF, Sveučilište u Zagrebu
·
Magistrirala
na smjeru Atomska i molekularna fizika 1994,
tema „Neradijalne pulsacije Be zvijezde ϑ Coronae Borealis” ( PMF,
Sveučilište u Zagrebu)
·
Studijski boravila
na Indiana University (Bloomington, Indiana, SAD, 2000 – 2002)
·
Doktorirala
fiziku 2005, PMF, Sveučilište u Zagrebu,
tema „Komparativno istraživanje učeničkog razumijevanja nekih temeljnih
koncepata u mehanici i elektromagnetizmu“
·
Profesor
fizike, XV. gimnazija u Zagrebu (1989 – 1991)
·
Znanstveni
novak, stručni suradnik, PMF, Sveučilište u Zagrebu (1991-2006)
·
Viši
predavač, PMF, Sveučilište u Zagrebu (2007-2017)
·
Docent, PMF,
Sveučilište u Zagrebu (od 2017)
· Istraživanje učeničkog i studentskog razumijevanja
osnovnih koncepata, zakona i modela u fizici
· Konstrukcija i evaluacija edukacijskih dijagnostičkih
instrumenata (testova) uz primjenu Raschovog modela
· Istraživanje učeničkog i studentskog razumijevanja i
uporabe osnovnih matematičkih alata u fizici (npr. grafova, algebarskih
jednadžbi, proporcionalnosti, vektora)
· Istraživanje razvoja učeničkog znanstvenog
zaključivanja kroz nastavu fizike
· Razvoj kurikuluma iz fizike u RH
Projekti
·
Voditeljica
Stručne radne skupine iz fizike na projektu uvođenja državne mature u RH
(2005-2010)
·
Voditeljica
znanstvenog projekta „Edukacijska istraživanja u fizici i matematici“
(financiranog od Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa, 2007-2014)
·
Članica Stručne
radne skupine za izradu Nacionalnog predmetnog kurikuluma iz fizike (2015-2016)
·
Voditeljica
projekta „Istraživanje studentskog razumijevanja grafova u fizici i matematici“
(financiranog od Sveučilišta u Zagrebu, 2014-2015)
·
Sudionica projekta
na Sveučilištu u Beču „Implementacija Raschovog modeliranja u edukacijska
istraživanja u fizici“ (financiranog od Austrijske akademije znanosti, u
programu Joint Excellence in Science and Humanities, 2015)
·
Voditeljica projekta
„Utjecaj uključivanja učeničkih istraživačkih pokusa u srednjoškolsku nastavu
fizike na znanstveno zaključivanje i konceptualno razumijevanje (financiranog
od Hrvatske zaklade za znanost, 2018-2022)
Odabrane
publikacije
Članci
u časopisima
Planinic M., Boone, W. J., Susac, A. & Ivanjek, L. (2019). Rasch analysis in physics education research: Why measurement matters, Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 15, 020111
Susac, A.,
Planinic, M., Klemencic, D. & Milin Sipus, Z. (2018). Using
the Rasch model to analyze the test of understanding of vectors, Phys. Rev.
Phys. Educ. Res. 14, 023101
Susac, A.,
Bubic, A., Planinic, M., Movre, M. & Palmovic, M. (2018). Role
of diagrams in problem solving: an evaluation of eye-tracking parameters as a
measure of visual attention Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 15, 013101
Susac, A.,
Bubic, A., Kazotti, E., Planinic, M. & Palmovic, M. (2018). Student
understanding of graph slope and area under a graph: A comparison of physics
and nonphysics students, Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 14, 020109
Susac, A.,
Bubic, A., Martinjak, P., Planinic, M. & Palmovic, M. (2017). Graphical
representations of data improve student understanding of measurement and uncertainty: An eye-tracking
study, Phys. Rev. Phys. Educ. Res. 13, 020125
Jelicic, K., Planinic, M. & Planinsic, G. (2017). Analyzing
high school students’ reasoning about electromagnetic induction, Phys. Rev.
Phys. Educ. Res. 13, 010112
Ivanjek, L.,
Susac, A., Planinic, M. , Milin-Sipuš, Z. & Andrasevic, A. (2016). Student
reasoning about graphs in different contexts, Phys. Rev. ST Phys. Educ. Res.
12, 010106.
Ivanjek, L.,
Shaffer, P.S., McDermott, L.C., Planinic, M., & Veza, D. (2015). Research as a guide for
curriculum development: An example from introductory spectroscopy. Part I: Identifying student difficulties with atomic
emission spectra, American Journal of
Physics, 83 (1), 85-90.
Ivanjek, L., Shaffer, P.S., McDermott, L.C.,
Planinic, M., & Veza, D. (2015). Research as a guide for
curriculum development: An example from introductory spectroscopy. Part
II: Addressing student difficulties with
atomic emission spectra, American Journal
of Physics, 83 (2), 171-178.
Susac, A., Bubic, A., Kaponja, J., Planinic, M., & Palmovic, M.
(2014). Eye movements reveal students' strategies in
simple equation solving. International Journal
of Science and Mathematics Education, 12 (3) 555- 577.
Susac, A., Bubic, A., Vrbanc A. & Planinic, M. (2014). Development
of abstract mathematical reasoning: the case of algebra, Frontiers in Human
Neuroscience, Vol 8, 679.
Planinic, M., Ivanjek, L., Susac, A. & Milin – Sipus, Z. (2013). Comparison of university students' understanding
of graphs in different contexts, Phys. Rev. ST Phys.
Educ. Rev. 9, 020103.
Planinic, M., Milin – Sipus, Z., Katic, H.,
Susac, A. & Ivanjek, L. (2012) Comparison
of student understanding of line graph slope in physics and mathematics, International Journal of Science and
Mathematics Education , 10, 1393–1414.
Vecchiato, G., Susac, A., Margeti, S., De Vico Fallani, F., Maglione, A. G., Supek, S., Planinic, M. & Babiloni, F. (2012). High resolution EEG analysis of power spectral density maps and coherence networks in a proportional reasoning task, Brain Topography 26 (2), 303 – 314.