[seminar] Nastupno predavanje na IF-u SUTRA u srijedu 14.12.2016. u 15:00h - Dr. Hrvoje Skenderović

Damir Staresinic damirs at ifs.hr
Tue Dec 13 13:41:04 CET 2016

Institut za fiziku, Bijenička cesta 46,

predavaonica u zgradi Mladen Paić srijeda, 14. prosinca 2016., u 15:00 sati
Femtosekundni laserski pulsevi kao alat za vremenski razlučiva mjerenja i mikrostrukturiranje materijala
Dr. Hrvoje Skenderović
Institut za fiziku, Zagreb

Predavanje će u prvom dijelu pokrivati moj rad u oblasti fs vremenskih razlučivih mjerenja dinamike elektronskih, vibracijskih i rotacijskih stanja u odabranim sistemima. Tehnike obuhvaćaju četverovalno miješanje, tranzientnu apsorpciju i pump/probe mjerenja.

Drugi dio izlaganja će prikazati moj dosadašnji rad u korištenju femtosekundnog lasera za obradu površine različitih materijala.

U trećem dijelu ću prikazati perspektive korištenja ultrakratkih pulseva u vremenski razlučivim mjerenjima u kompleksnim sistemima kao i mogućnosti mikrostrukturiranja materijala za primjene u nanofotonici, mikrofluidnim uređajima i metamaterijalima.

Voditelji seminara IF-a: [ mailto:natasav at ifs.hr | Nataša Vujičić ] i [ mailto:damirs at ifs.hr | Damir Starešinić ]