[seminar] Subject: 11.11. u 11 sati, predavanje dr. Špele Petrič na Institutu za fiziku

Niksa Krstulovic niksak at ifs.hr
Wed Nov 12 09:18:46 CET 2014

Poštovane kolegice i kolege

U sklopu međunarodnog Touch Me Festivala na Institutu za fiziku i Institutu Ruđer Bošković od 10. do 14. studenog 2014. renomirani svjetski novomedijski umjetnici održat će seriju predavanja o vezi znanosti i znanstvenog rada s umjetničkim djelima koja su fokus njihovog stvaralaštva.
Danas, u srijedu 12. studenog na Institutu za fiziku u dvorani Mladen Paić, na redu je predavanje Špele Petrič naslovljeno "Utrka štakora".

Dr. Špela Petrič u svojoj umjetničkoj praksi kombinira prirodne znanosti, nove medije i performans. Zanimaju je svi aspekti antropocentrizma; rekonstrukcija i prisvajanje znanstvene metodologije u kontekstu kulturnih fenomena; živi sustavi u povezanosti s neživim sustavima koji pokazuju osobine živoga; te terrabiologija, ontološki pogled na evoluciju i teraformativne procese na Zemlji. Trudeći se postići egalitaristički i kritički diskurs između stručne i javne sfere, pokušava osmisliti umjetničke eksperimente koji stvaraju pitanja relevantna za antropologiju, psihologiju i filozofiju. U sklopu predavanja predstavit će svoj rad, kao i projekt Solarno izmještanje, koji će biti izložen na Touch Me Festivalu u Galeriji Klovićevi dvori.

Poveznica: spelapetric.org

*************************
Nikša Krstulović, PhD
Research associate