[seminar] Serija predavanja 10.-14.11. na Institutu za fiziku i Institutu Ruđer Bošković

Niksa Krstulovic niksak at ifs.hr
Wed Nov 5 13:10:06 CET 2014

Poštovane kolegice i kolege

U sklopu međunarodnog Touch Me Festivala na Institutu za fiziku i Institutu Ruđer Bošković od 10. do 14. studenog 2014. renomirani svjetski novomedijski umjetnici održat će seriju predavanja o vezi znanosti i znanstvenog rada s umjetničkim djelima koja su fokus njihovog stvaralaštva.

Ovo je četvrto izdanje međunarodnog Touch me Festivala, trijenalnog projekta posvećenog integraciji umjetnosti, znanosti i tehnologije, a koji se održava od 2003. godine. Teme užitka, energije i inteligencije obilježile su protekla festivalska izdanja i poslužile kao inspiracija mnogim projektima iz područja novomedijske umjetnosti. U 2014. godini, Touch Me Festival: Vrijeme je! je usmjeren na intrigantne i inovativne koncepte suvremenih znanstvenih i umjetničkih istraživanja na temu vremena kao četvrte dimenzije.
Organizatori festivala vjeruju da će ova serija predavanja omogućiti neposrednu interakciju znanstvenika i umjetnika, kao prilika za dijalog i motivaciju na obje strane. Sva predavanja održat će se ne engleskom jeziku. Popis predavanja je u nastavku, a popratni plakat sa kratkim sažecima u prilogu:

* 10.11. ponedjeljak u 11:00 sati, Marta de Menezes (PT): Stvaranje umjetnosti biologijom: eksperimentalna priča; Institutu za fiziku, dvorana u zgradi Mladen Paić.
* 11.11. utorak u 11:00 sati, Erich Berger (AT/FI): HYBRID MATTERs – Od pejzaža do laboratorija; Institutu za fiziku, dvorana u zgradi Mladen Paić.
* 12.11. srijeda, 11:00 sati, Špela Petrič (SI): Utrka štakora; Institutu za fiziku, dvorana u zgradi Mladen Paić.
* 13.11. četvrtak, 11:00 sati, António Caramelo (PT): Plavo na nebu: sljedeća stanica, nevidljivo; Institutu za fiziku, dvorana u zgradi Mladen Paić.
* 14.11. petak, 14:00 sati, Evelina Domnitch (BY/NL) i Dmitry Gelfand (RU/NL): Kvantna osjetljivost; Institut Ruđer Bošković, dvorana III. krila.

Korisne poveznice:
Stranica glavnog organizatora Touch Me festivala, Biroa suvremene umjetničke prakse - <http://www.kontejner.org/>
Facebook stranica festivala - <https://www.facebook.com/events/170077776499083/>

*************************