[seminar] A. Masiero, And after the Higgs? Three roads to the New Physics

Kresimir Kumericki kkumer at phy.hr
Wed Jul 3 13:56:08 CEST 2013

                     SEMINAR  TEORIJSKE  FIZIKE

(Zajednički seminari Fizičkog odsjeka PMF-a te Zavoda za teorijsku fiziku
i Zavoda za eksperimentalnu fiziku IRB-a)

----[  And after the Higgs? Three roads to the New Physics  ]----

----[  Antonio Masiero

INFN Padova i Sveučilište u Padovi

Datum: utorak, 9. srpnja 2013.
Vrijeme: 10 sati c.t.
Mjesto: PMF, Fizički odsjek, Bijenička c. 32, F-201

Sažetak:

The discovery of the Higgs boson has completed our knowledge of the Standard
Model, but has left unanswered our quest for new physics beyond it. I'll
critically discuss how the high energy, high intensity and astroparticle roads
can be combined in a synergistic way to lead to the discovery of new physics at
the electroweak energy scale.

Napomena:

Predavanje je namijenjeno sirem slusateljstvu i studentima!

Voditelj seminara:
Krešimir Kumerički (kkumer at phy.hr)